Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití online marketingu ve vybraném sportovním e-shopu
Procházková, Petra ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Využití online marketingu ve vybraném sportovním e-shopu Cíle: Cílem práce je analyzovat využití online marketingu vybraného e- shopu Kolo-park.cz, konkrétně využití a nastavení jednotlivých online marketingových kanálů s důrazem na zhodnocení nastavení a struktury PPC kampaní. Poté na základě analýzy dat doporučit vhodné nastavení a strukturu jednotlivých online marketingových kanálů. Dále také navrhnout novou strategii online marketingových aktivit podle frameworku See-Think-Do-Care. Metody: Mezi metody práce patří dlouhodobé nestrukturované pozorování v oblasti online marketingu. Dalšími metodami je analýza výkonu jednotlivých online marketingových nástrojů, analýza PPC kampaní, analýza zbožových srovnávačů, analýza e-mailingu, analýza SEO a analýza sociálních sítí. K pochopení vzájemných souvislostí jevů z analýzy online marketingových nástrojů je využito metody monitoringu a syntézy na jejichž základě je vytvořena nová online marketingová strategie dle modelu STDC. Výsledky: Výsledkem této práce je doporučení ke zlepšení využití, struktury a nastavení online marketingových kanálů/nástrojů pro dosažení lepších výsledků online marketingových aktivit e-shopu Kolo- park.cz. Také je stanovena nová strategie jednotlivých online marketingových nástrojů podle modelu See-Think-Do-Care, kde jsou...
Internetový marketing
Skočík, Miroslav ; Novák, Jiří (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na výběr a aplikaci vhodných nástrojů internetového marketingu. Specifikuje možné oblasti B2C propagace na internetu. Analyzuje vybranou společnost a její dosavadní působení v oblasti internetového podnikání vzhledem k doporučeným postupům a postupům konkurenčních společností. Využívá teoretických znalostí a analýz k aplikaci navržené strategie internetového marketingu a nakonec porovnává dosažené výsledky aplikace jednotlivých oblastí internetového marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.